Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie dot. wolnego stanowiska pracy - starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach

Ogłoszenie nr: 136981

Data ukazania sie ogłoszenia: 21 września 2011 r.


 

Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy referent

do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych

w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Pyskowicach.


ogloszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej


Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Pyskowice
Komisariat Policji w Pyskowicach,
ul. Wyszyńskiego 24a
44-120 Pyskowice


 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu, rozdzielanie jej i wydawanie oraz odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komisariatu, w celu udokumentowania wpływu i wypływu dokumentów,
  • przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Komendantowi Komisariatu lub Zastępcy Komendanta Komisariatu oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komisariacie,
  • kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji, w celu jej doręczenia adresatom,
  • sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonego, w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań,
  • obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy,
  • archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników i funkcjonariuszy komisariatu i przekazywanie ich do archiwum, w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji

pozostale wymagania niezbedne:

  • umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  • umiejętność współpracy, komunikowania się.

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”

Wymagane dokumenty i oswiadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia w pracy w administracji,
  • wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem,
  • treść składanych przez kandydata oświadczeń winna być zgodna z powyżej podaną treścią oświadczeń.

Termin skladania dokumentów:

    26-09-2011

Miejsce skladania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Powstańców Warszawy 12
    44-100 Gliwice

    Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202



Inne informacje:

Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub w urzędzie pocztowym).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach , a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.

Kwot wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1705,19 zł (brutto) + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (32) 33-69-395


 

Metryczka

Data publikacji : 21.09.2011
Data modyfikacji : 20.09.2011
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Marek Słomski
do góry