Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie dot. wolnego stanowiska pracy - inspektora do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach.

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach.

 

Ogłoszenie nr: 141341

Data ukazania się ogłoszenia: 02 marca 2012 r.

 

Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych

w Wydziale Ruchu Drogowego

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.  

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice 

 

Miejsce wykonywania pracy:

Gliwice  

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  • Przyjmowanie przesyłek i korespondencji wpływającej do wydziału, rozdzielanie jej i wydawanie oraz odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału, w celu udokumentowania wpływu i wypływu dokumentów.

  • Przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu naczelnikowi wydziału oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.

  • Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji, w celu jej doręczenia adresatom.

  • Sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonego, w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.

  • Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i policjantów, sporządzanie wykazów należności pieniężnych, w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu i przekazywanie odpowiednich zestawień do Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.

  • Obsługiwanie komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowy, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.

  • Archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie ich do archiwum, w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie), fax, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy w Wydziale Ruchu Drogowego usytuowane jest na parterze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów.

 

  

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,

    • umiejętność współpracy,

    • umiejętność komunikowania się,

    • umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie średnie administracyjno-biurowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne''.  

 

 

 

 

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

  • kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia w pracy w administracji,

  • wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem. 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów  

 

Termin składania dokumentów:

12-03-2012

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice 

 

Inne informacje:

Wynagrodzenie zasadnicze: 1 560,91 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (032) 336-93-95.


 

 

 

 

 

 

 



 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 02.03.2012
Data modyfikacji : 01.03.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Marek Słomski
do góry