Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie dot. wolnego stanowiska pracy - inspektora do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych, w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych.

 

Ogłoszenie nr: 141756

Data ukazania się ogłoszenia: 16 marca 2012 r.


 

Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych

w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

 

Miejsce wykonywania pracy:

Gliwice

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oraz sporządzanie kopii, wyciągów, wypisów i odpisów z dokumentów niejawnych, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych w komendzie,

  • prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach dotyczących organizacji kancelarii tajnych, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne,

  • odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności.

  • sprawdzanie poprawności sporządzenia dokumentów niejawnych i zwracanie ich wykonawcom merytorycznym do uzupełnienia, w przypadku, gdy nie spełniają wymogów formalnych, w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.

  • aktualizowanie dzienników przepisów, w których ewidencjonowane są obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie tych przepisów lub ich wydawanie, na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych, w celu posiadania kompletnego i aktualnego zbioru przepisów, których znajomość jest niezbędna do prawidłowej realizacji zadań służbowych,

  • sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii przez policjantów i pracowników w związku z realizacją zadań służbowych, w celu rozliczenia dokumentów z dziennikiem korespondencyjnym,

  • archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej, w celu przekazania do archiwum (składnicy akt) spraw ostatecznie zakończonych oraz sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC”.

  • coroczne rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych, w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie), kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego. Na stanowisku pracy występuje zagrożenie naciskami grup przestępczych.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy w Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych usytuowane jest na pierwszym piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych,

    • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,

    • umiejętność współpracy, komunikowania się,

    • umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki.

wymagania d o d a t k o w e

  • wykształcenie wyższe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne”.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

  • kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia w pracy w administracji,

  • wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

21-03-2012

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202

 

Inne informacje:


Wynagrodzenie zasadnicze: 1 658,35 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (032) 336-93-95.


 

Metryczka

Data publikacji : 16.03.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
Osoba modyfikująca informację:
Marek Słomski
do góry