Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie dot. wolnego stanowiska pracy - starszego referenta do spraw obsługi policyjnych baz danych w Referacie Łączności i Informatyki KMP w Gliwicach

Ogłoszenie nr: 143315

Data ukazania się ogłoszenia: 18 maja 2012 r.


 

Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy referent

do spraw obsługi policyjnych baz danych

w Referacie Łączności i Informatyki

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymiar etatu: 1 

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

 

Miejsce wykonywania pracy:

     Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie i modyfikowanie informacji w policyjnych systemach informatycznych oraz dokonywanie merytorycznej kontrloli formularzy zawierających te dane, w celu rzetelnego gromadzenia danych,
  • dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych, w celu dostarczenia aktualnych danych,
  • przetwarzanie, przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu, danych poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań, w celu dostarczenia informacji.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca biurowa polegająca na wprowadzaniu danych do systemów informatycznych. Na stanowisku pracy występuje zagrożenie naciskami grup przestępczych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy w Referacie Łączności i Informatyki usytuowane jest na drugim piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
    • umiejętność pracy w zespole, komunikowania się,
    • umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
    • dokładność, rzetelność.

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji,
  • w przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjncych wymaganym dokumentem potwierdzającycm 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracji jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia,
  • wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

28-05-2012

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202



 

Inne informacje:


Wynagrodzenie zasadnicze: 1 658,35 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub (032) 336-93-95.


 

Metryczka

Data publikacji : 18.05.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry