Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko referenta ds. informatyki

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta do spraw informatyki w Referacie Łączności i Informatyki.

  • Ogłoszenie nr: 168278

  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 marca 2015 r.

Komenda Miejska Policji w Gliwicach

  • Komendant Miejski Policji

  • poszukuje kandydatów na stanowisko:

  • starszy referent

  • do spraw informatyki

  • w Referacie Łączności i Informatyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Naprawianie i konserwowanie urządzeń komputerowych i systemów operacyjnych poprzez wymianę podzespołów, dokonywanie aktualizacji oprogramowania, sporządzanie kopii zapasowych, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu.

  • Zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakładanie kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń, w celu zachowania na odpowiednim poziomie bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych.

  • Kontrolowanie komputerów z dostępem do sieci Internet, w celu bezpiecznej i optymalnej ich eksploatacji.

  • Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom systemów teleinformatycznych, w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki.

  • Przeprowadzanie kontroli poprawności wykorzystania przydzielonych środków technicznych, w celu optymalnego ich wykorzystania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu informatyki będącego na wyposażeniu jednostki.

  • Planowanie z wyprzedzeniem do jednego miesiąca zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne, urządzenia teleinformatyczne oraz inne środki techniczne służące sprawnemu działaniu KMP w Gliwicach oraz jednostek podległych, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem informatycznym i materiałami eksploatacyjnymi.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę, kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca związana z naprawą i konserwacją urządzeń komputerowych, systemów operacyjnych i innych urządzeń teleinformatycznych oraz wsparciem użytkowników i czuwaniem nad bezpieczeństwem systemów i sieci.



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy w Referacie Łączności i Informatyki usytuowane jest na drugim piętrze w budynku KMP w Gliwicach przy ulicy Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów. Brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 


 


Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informatyki

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • umiejętność samodzielnego realizowania zadań,

    • umiejętność planowania i organizowania pracy,

    • umiejętność szybkiego uczenia się,

    • umiejętność współpracy,

    • umiejętność komunikowania się,

    • umiejętność obsługi komputera,

    • poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “poufne”.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie średnie o profilu informatycznym

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

  • kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informatyki,

  • w przypadku trwania zatrudnienia w trakcie składania dokumentów aplikacyjnych wymaganym dokumentem potwierdzającym 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informatyki jest zaświadczenie od pracodawcy, z aktualną datą, potwierdzające okres zatrudnienia,

  • wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą oraz odręcznym podpisem.

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia średniego w zakresie informatyki.

Termin składania dokumentów:

07-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202

Inne informacje:


Wynagrodzenie zasadnicze: 1 759,54 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Oferty niepodpisane odręcznie, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach lub data stempla pocztowego).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP w Gliwicach, a kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o kolejnych etapach selekcji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-54, (032) 336-93-95.


powrót

Wytworzył/Odpowiada:

Komendant Miejski Policji

jednostka organizacyjna:

Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Udostępnił:

Agnieszka Nosiadek

komórka organizacyjna:

Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono:

23-03-2015



 

Metryczka

Data publikacji : 25.03.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Oficer Prasowy
do góry