Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Zespołu Finansów i Zaopatrzenia w wymiarze 1,0 etat.

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko starszego referenta Zespołu Finansów i Zaopatrzenia w wymiarze 1,0 etat.


Umowa o pracę zostanie zawarta na czas zastępstwa nieobecnego pracownika.
 

Miejsce wykonywania pracy: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44 – 100 Gliwice


Główne obowiązki:
1. Sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych dotyczących holowania i parkowania pojazdów
pod względem merytorycznym i rachunkowym.
2. Realizowanie zadań związanych z powstaniem szkód w majątku pracodawcy:
a) terminowe sporządzanie i przekazywanie protokołów szkód dysponentom środków,
b) analiza otrzymanych postępowań szkodowych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami,
c) sprawdzanie poprawności sporządzanych sprawozdań wyjaśniających,
d) przekazywanie jednostce nadrzędnej informacji dot. sposobu zakończenia postępowań.
3. Archiwizowanie dokumentów Zespołu Finansów i Zaopatrzenia zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami.


Wykształcenie: co najmniej średnie.

Wymagania niezbędne
- doświadczenie w pracy w administracji,
- umiejętność: stosowania odpowiednich przepisów, planowania i organizowania pracy własnej,
rozwiązywania problemów,
- samodzielność,
- rzetelność, dokładność i skrupulatność.


Wymagania dodatkowe
- preferowane wykształcenie średnie ekonomiczne,
- doświadczenie w pracy w komórkach do spraw finansowych,
- umiejętność obsługi komputera,
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji.

 

Kwota wynagrodzenia zasadniczego na ww. stanowisku pracy : 1760 ,00 zł. ( brutto ),
dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł. , dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.

 

Dokumenty należy przesłać lub składać do
12/ 05/ 2009
pod adresem:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Powstańców Warszawy 12
44 – 100 Gliwice


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 779-93-43 lub 779-93-95

 

Metryczka

Data publikacji : 07.05.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry