Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko starszego referenta do spraw statystycznej obsługi policyjnych baz danych w Referacie Łączności i Informatyki.

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw statystycznej obsługi policyjnych baz danych w Referacie Łączności i Informatyki

 

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko: starszego referenta do spraw statystycznej obsługi policyjnych baz danych w Referacie Łączności i Informatyki.
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw statystycznej obsługi policyjnych baz danych
w Referacie Łączności i Informatyki
 
Wymiar etatu: 1,0 etat
Miejsce wykonywania pracy: Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja i modyfikacja informacji statystycznych w policyjnych systemach informatycznych
 oraz merytoryczna kontrola formularzy zawierających te dane,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych,
- przetwarzanie, przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu, danych poprzez dokonywanie
   różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
         - wykształcenie: średnie
         - doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
 
pozostałe wymagania niezbędne:
        - umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
        - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
        - umiejętność pracy w zespole oraz komunikowania się,
       - dokładność i systematyczność.
wymagania dodatkowe:
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych  
 oznaczonych klauzulą ,,poufne” albo gotowość przystąpienia do postępowania
 sprawdzającego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
   rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
   posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
   umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
 oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie
 postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji
 niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji,
- wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą.
Termin składania dokumentów:
od 19-10-2009 do 29-10-2009
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
(przyjmowanie ofert w zamkniętych kopertach)


Inne informacje:

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data ich osobistego złożenia w zamkniętej kopercie, w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gliwicach, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30) nie będą rozpatrywane.

Zastrzegam sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.

Kwota wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1.705,19 zł. (brutto), dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł., dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub 336-93-95.

 

Metryczka

Data publikacji : 19.10.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry