Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko starszego referenta w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji I w Gliwicach. Oogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej, wymiar etatu: 1,0 etat

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko: starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji I w Gliwicach.

Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy referent

do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych

w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji I w Gliwicach.

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1,0 etat

Miejsce wykonywania pracy: Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- przyjmowanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu, rozdzielanie jej
   i wydawanie oraz odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek
   wpływających i wychodzących z komisariatu,

- przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Komendantowi Komisariatu oraz
   rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji,

- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów
   niejawnych,

- sprawdzanie poprawności sporządzonych dokumentów niejawnych i zwracanie ich wykonawcom
   merytorycznym do uzupełnienia, w przypadku, gdy nie spełniają one wymogów formalnych,

- rozliczanie policjantów oraz pracowników komisariatu z posiadanych przez nich dokumentów
   niejawnych,

- sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonego,

- obsługa komputera, poczty elektronicznej,

- archiwizowanie dokumentów jawnych i niejawnych wytworzonych przez policjantów
  i pracowników komisariatu i przekazywanie jej do archiwum,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne:

         - wykształcenie: średnie

         - doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji.

 

pozostałe wymagania niezbędne:

        - umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,

        - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,

        - umiejętność współpracy, komunikowania się.

       

wymagania dodatkowe:

       - wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,

       - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych  
         oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne” albo gotowość przystąpienia do postępowania
         sprawdzającego,

- znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
   rekrutacji,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
   posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
   umyślne przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie
  postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji
  niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),

- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji,

- wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą.

Termin składania dokumentów:

od 23-10-2009 do 28-10-2009

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
(przyjmowanie ofert w zamkniętych kopertach)


Inne informacje:

Oferty nie podpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data ich osobistego złożenia w zamkniętej kopercie, w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gliwicach, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30) nie będą rozpatrywane.

Zastrzegam sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.

Kwota wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1.705,19 zł. (brutto), dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł., dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43 lub 336-93-95.


Metryczka

Data publikacji : 23.10.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry