Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji I w Gliwicach

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji I w Gliwicach w wymiarze 1,0 etat.

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydata na stanowisko starszego referenta do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych oraz ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji I w Gliwicach w wymiarze 1,0 etat.

 

 

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

            Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

·       przyjmowanie przesyłek i korespondencji wpływającej do komisariatu, rozdzielanie jej i wydawanie oraz odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z komisariatu,

·       przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu Komendantowi Komisariatu oraz rozdzielanie jej po dokonaniu dekretacji,

·       przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,

·       sprawdzanie poprawności sporządzonych dokumentów niejawnych i zwracanie ich wykonawcom merytorycznym do uzupełnienia, w przypadku gdy nie spełniają one wymogów formalnych,

·       rozliczanie policjantów oraz pracowników komisariatu z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych,

·       sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonego,

·       obsługa komputera, poczty elektronicznej,

·       archiwizowanie dokumentów jawnych i niejawnych wytworzonych przez policjantów i pracowników komisariatu i przekazywanie jej do archiwum.

 

            Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

       n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

·       umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,

·       umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,

·       umiejętność współpracy, komunikowania się.

      wymagania d o d a t k o w e

·       wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,

·       poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne albo gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego,

·       znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

·       życiorys i list motywacyjny

·       oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

·       kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

·       kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

·       oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

·       oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

·       kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),

·       kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji,

·       wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą.

            Termin składania dokumentów:

      od 24-12-2009 do 29-12-2009

            Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202 (przyjmowanie ofert w zamkniętych kopertach)




            Inne informacje:

Oferty nie podpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożonych po terminie (decyduje data ich osobistego złożenia w zamkniętej kopercie, w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gliwicach, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30) nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.

Kwota wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1705,19 zł (brutto).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-95

 

 

Metryczka

Data publikacji : 24.12.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry