Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko inspektora do spraw prowadzenia składnicy akt w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach.

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw prowadzenia składnicy akt w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach w niepełnym wymiarze czasu pracy – 3 /4 etatu.

 

Komendant Miejski Policji w Gliwicach poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw prowadzenia składnicy akt w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach

w niepełnym wymiarze czasu pracy – 3 /4 etatu.


 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.



 

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
ul. Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice



 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie składnicy akt, w celu przyjmowania i przechowywania jawnych i niejawnych dokumentów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej,

  • Organizowanie prac w zakresie archiwizacji dokumentów,

  • Udzielanie instruktaży pracownikom przygotowującym dokumenty do przekazania do składnicy akt,

  • Prowadzenie rejestrów spisów akt przekazanych, przyjętych do archiwum oraz przekazanych do brakowania,

  • Prowadzenie kwerendy dot. dokumentów jawnych,

  • Sprawdzanie spisów akt przekazanych,

  • Wydzielanie z zasobu archiwalnego dokumentacji, której okres przechowywania upłynął, celem przekazania jej do brakowania oraz przygotowywanie protokołów brakowania tej dokumentacji,

  • Udostępnianie jawnych materiałów archiwalnych upoważnionym osobom.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie archiwizacji

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,

    • umiejętność współpracy,

    • umiejetność komunikowania się,

    • umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki.

wymagania d o d a t k o w e

  • wykształcenie średnie o specjalności archiwalnej,

  • znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych.

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne albo gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego.

     

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),

  • kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie archiwiazacji,

  • wyżej wymienione oświadczenia należy opatrzyć aktualną datą.

Termin składania dokumentów:

    02-03-2010

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Policji
    Powstańców Warszawy 12
    44-100 Gliwice

    Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202 (przyjmowanie ofert w zamkniętych kopertach)


     

Inne informacje:

    Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data ich osobistego złożenia w zamkniętej kopercie, w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gliwicach, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30) nie będą rozpatrywane.

    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.

    Kwot wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1377,27 zł (brutto)

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032) 336-93-43


     


 

Metryczka

Data publikacji : 25.02.2010
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry