Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko starszego referenta w Referacie Łączności i Informatyki

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych w Referacie Łączności i Informatyki. Wymiar etatu: 1,0 etat

 

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych
w Referacie Łączności i Informatyki
 
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1,0 etat
Miejsce wykonywania pracy: Gliwice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
·      przyjmowanie, rozdzielanie, wydawanie przesyłek i korespondencji wpływającej do referatu, ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z referatu,
·      przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu kierownikowi oraz rozdzielanie po dokonaniu dekretacji,
·      kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji,
·      sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów,
·      ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników i policjantów,
·      obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego,
·      archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników referatu i przekazywanie ich do archiwum.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
·      wykształcenie: średnie
·      doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
 
pozostałe wymagania niezbędne:
·      umiejętność obsługi komputera oraz drukarki i kserokopiarki,
·      umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
·      umiejętność współpracy,
·      umiejętność komunikowania się.
 
 
wymagania d o d a t k o w e 
·      wykształcenie średnie administracyjno-biurowe,
·      poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne”
·      albo gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
·      życiorys i list motywacyjny,
·      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
·      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
·      kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
·      oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
·      kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.),
·      kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji.
Termin składania dokumentów:
od 01-10-2009 r. do 06-10-2009r.
Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia, II piętro, pokój 202
(przyjmowanie ofert w zamkniętych kopertach)

 
Inne informacje:

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie ( decyduje data ich osobistego złożenia w zamkniętej kopercie,   w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Gliwicach, od poniedziałku do piątku                  w godz. od 7.30 do 15.30) nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi osobami. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie.

Kwota wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku pracy: 1705,19 zł. (brutto), dodatek specjalny w kwocie: 84,00 zł., dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (032)336-93-43 lub 336-93-95.


Metryczka

Data publikacji : 01.10.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marek Słomski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Słomski Zespół Komunikacji Społecznej
do góry